2A & C Reforç

Bones al·lots! Aquí teniu la feina per avui. Pensau que aviat haurem de fer un control sobre el que heu estudiat fins ara.
1. TO BE en present - Recorda (jo soc / estic, tu ets / estàs, ell és / està, etc):

Recorda-ho AQUÍ.

a) Practica HERE, HERE and HERE.

b) Completa aquesta taula al quadern:

I am - jo ................................
you ................ - tu ets o estàs
she is - ella .............................
he ................. - ell és o està
it is - allò ......................
we ................ - nosaltres som o estam
you are - vosaltres ..........................
they ............. - ells són o estan

2.
TO BE en passat - recorda (jo era / estava, tu eres / estaves, etc)


Recorda: WAS va amb I, HE, SHE, IT i WERE va amb WE, YOU, THEY.

a) Practica HERE and HERE.

b) Completa aquesta taula al quadern:

I was - jo ................................
you ................ - tu eres o estaves
she was - ella .............................
he ................. - ell era o estava
it was - allò ......................
we ................ - nosaltres erem o estàvem
you were - vosaltres ..........................
they ............. - ells eren o estaven

3. TO HAVE en present.
És el verb "tenir": jo tenc , tu tens, ell té, etc)

Recorda HERE.

Practica HERE, HERE and HERE.

0 comments: